Чому влітку автовласники змушені сильно переплачувати за бензин?

За фактом, літо дійсно вважається жарким сезоном для продавців автомобільного пального. Адже вони через спекотну погоду отримують пристойний додатковий дохід від реалізації свого товару. Сумніваєтеся в цьому? Тоді дивіться самі.

Загальновідомо, що однакова кількість, наприклад, бензинового палива АІ-95 при температурі +30 ° C приблизно на 10% менша вага від такої ж кількості аналогічного пального при -30 ° C. Іншими словами, чим спекотніше на вулиці, тим меншу чисельність молекул бензину ми насправді наливаємо в бензобак свого автомобіля, купуючи на автозаправній станції необхідні літри палива.

Все-таки будь-яка торгівля пальним зазвичай ведеться в літрах, а не в кілограмах. Коли б ми купували пальне «на вагу», тоді такого розбіжності не було б. А так як воно є, то водії змушені стикатися з наступним обставиною. У тридцятиградусну погоду автозаправні станції, по суті, реалізують нам пальне з додатковою десятипроцентній націнкою.

Або десятивідсотковим недоливом - в залежності від того, з якого кута розглядати дану проблему. Фактично, паливна система автотранспорту при всякому температурному режимі враховує не вага, а певні обсяги: автомобільний паливний насос строго дотримується заданий тиск в системі, а електроніка силового агрегату чітко обмежує подачу бензину, змінюючи тривалість відкриття форсункових клапанів. Все елементарно.

Нічого неординарного тут не спостерігається: коли в циліндри при уприскуванні проникає меншу кількість молекул бензину, тоді і потужність автомобіля, що залежить від активності їх горіння, виходить нижче. В результаті автомобіліст зауважує зниження продуктивності двигуна.

Щоб добрати недостатній показник потужності, водій ще більше тисне на педаль акселератора, змушуючи електронну начинку підвищити обсяг подається пального. Разом з тим, звичайно, значно збільшується і споживання палива. Однак далеко не всі автомобілісти це помічають. Багато хто просто не надають значення тій обставині, що потрібно частіше приїжджати на автозаправку.

Втім, власники автозаправних станцій прекрасно враховують даний фактор. Ви ніколи не думали, внаслідок чого нафтові магнати і можновладці щорічно повідомляють нам про весняно-літньому збільшенні споживання пального? Адже вони мають на увазі не одне лише дизельне паливо, на якому їздить аграрна і інша грунтовна техніка, але і бензинове пальне для легкових автомобілів (які не беруть абсолютно ніякої участі в щорічній «битві за врожай»).

Попит насправді підвищується. Однак ніякого додаткового обсягу нафти для його насичення в дійсності добувати не потрібно. Слід просто виробляти заправку автомобілів не «по літражу», а «за вагою» палива. В такому випадку літній збільшення попиту на пальне (для легкового автотранспорту) зменшиться до статистично стандартних значень. Втім, про таке нововведення нафтові магнати навіть і не думають. Навпаки, вони всіма методами пригальмовують дану тему, застосовуючи її як додатковий привід для подальшого збільшення вартості автомобільного палива.

Звичайно ж, всі наші аргументи справедливі для тих, хто дуже уважно придивляється і до апетитам власного авто, і до товщини свого гаманця. Але у нас є хороша новина для тих, хто вважає за краще їздити на орендованому автомобілі, так як не має щоденної потреби у власному, або ж любить нові враження від різних автомобілів.

На сайті bls.uа ви можете вибрати в оренду авто у Львові на свій смак не тільки виходячи з типу і марки авто, але і керуючись його економічністю. Кожен автомобіль ми ретельно перевіряємо на реальні обсяги витрат палива, і ви точно зможете прикинути - скільки саме бензину вам знадобиться на потрібні відстані.