Андрій 23.10.2021
Продали послугу через сайт компанії, списали кошти за вартість оренди. Протягом години після оформлення замовлення повідомили, що машини, яку я замов в наявності немає. Запропонували на заміну "біток" з лімітом пробігу. Замовлення не виконали. Ніяких документів про сплату замовлення не надсилають. На мої чотири звернення з проханням повернути мої кошти не відповідають, кошти не повретають. З менеджером оператор мене з'вязати відмовився. Я попередив, що не залишу ситаацію без уваги. У відповідь знову ігонор. Подав заяву до поліції та СБ банку про кіберзлочин. Зустрінемось у правовому полі. Дуже неприємний досвід. Зовсім незрозуміле ставлення до лояльного клієнта, який готовий платити гроші за нормальний сервіс. Вважаю, що підібний сервіс не має права на існування. Готую публічни пости у соцмережах з тегами відомих людей у світі бізнесу. Розголос допомагає захищати інтереси споживачів.
Номер мого замовлення B019244 від 14.10.2021
Добридень! Нам шкода, що сталася така ситуація. Ваші кошти будуть повернуті упродовж декількох днів. З повагою, компанія BLS!
Михась 04.08.2021
Можна орендувати свіже авто) це головне
Анна 01.02.2020
Приїхавши до Києва з сім'єю, вирішили скористатися послугами оренди автомобіля, для зручності пересування. Тому що з 2 дітьми не дуже кофортно в метро, тим паче в світлі вірусної епідемії. Завчасно авто не бронювати. Приїхавши по факту вибрали Мінівен, так як 2 дітей потрібна була сімейна машина. Орендували на 2 дня вихідних. Працівники терплячі і доброзичлива. Салон і сама машина чисті. За 2 дні користування не було поломок у машини. Будемо користуватися ще вашими послугами.