Київ

Оберіть місто

Поширені запитання про оренду авто

Послуги прокату автомобілів є дуже затребуваними серед фізичних та юридичних осіб. Це можливість за невелику плату отримати авто, яке зможе задовольнити всі потреби як звичайну людину, так і великої компанії. Взявши автомобіль в оренду, ви зможете залишатися максимально мобільним в незнайомому місті, використовувати підмінний транспорт в разі поломки особистої машини, відправитися на ділову зустріч з важливими партнерами на елітному авто. Прокат зможе задовольнити і потреби бізнесу, якщо фірма ще не встигла поповнити свій автопарк необхідним засобом пересування.

Виділимо найбільш популярні питання, які виникають у орендарів.

Часті питання - FAQ

Які вимоги пред'являються до орендарів?

Взяти напрокат автомобілі бізнес, середнього, економ класів і позашляховики можуть громадяни у віці від 21 років. Для оренди машин кабріо і VIP класів орендарю повинно бути не менше 23 років.

Які способи оплати?

Оплатити оренду транспортного засобу можна за допомогою безготівкового розрахунку, Mastercard / VISA / American Express і готівкою.

Які потрібні документи?

Орендарю необхідно надати тільки своє водійське посвідчення, паспорт і ІПН. Потрібні оригінали документів.

На якій території можна використовувати автомобіль?

Користуватися прокатної машиною можна тільки на території України. Для виїзду за кордон потрібно письмовий дозвіл у встановленій формі від компанії BLS.

Чи можна виїжджати за кордон?

Без попередньої письмової згоди BLS виїжджати за межі України заборонено. Це можна зробити тільки після консультації з працівниками автопрокату і отримання дозволу.

Чи застраховані видаються автомобілі?

Всі авто застраховані за програмою обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласника «ОСАГО» і на умовах «АвтоКАСКО». Звертаємо увагу, що страховка не здатна покривати штрафи орендаря авто при аваріях або викрадення. Додаткова послуга & laquo; Суперстраховка & raquo; допоможе зменшити ці штрафи до нульового значення.

Яку заставу повинен залишити орендар і яка його величина?

Кінцева сума застави буде залежати від моделі одержуваної в прокат машини. Застава потрібно внести під час підписання договору. При успішному виконанні всіх умов договору, після повернення автомобіля, він буде повернутий орендареві. Скориставшись послугою «Суперстраховка» можна отримати авто зі зниженим запорукою або зовсім без нього.

В якому вигляді і коли я отримаю свій заставу назад?

Застава, який був залишений в готівковій формі, буде повернуто орендарю відразу ж після повернення авто. Якщо заставу був залишений в безготівковій формі, то клієнту кошти будуть повернуті назад на його рахунок.

Які використовуються тарифи?

Тарифи включають повне технічне обслуговування транспорту, сезонну заміну гуми і ПДВ. Початок оренди відбувається з моменту підписання відповідного акта приймання авто. Затримка машини на 2 години і більше оплачується як наступна доба прокату.

Чи присутні якісь обмеження по пробігу і додаткові тарифи?

Прокат транспортних засобів без обмеженого пробігу діє під час замовлення машини на 4 діб та довше. При замовленні до 4 діб є ліміт, встановлений в межах 350 км в день. Можлива доплата за перевищення пробігу авто при оренді до 4 діб.

Чи можлива доставка / повернення авто в межах населеного пункту в неробочий і робочий час?

За повернення / доставку машини в робочий час в межах міста нараховується додаткова плата в розмірі 15 у.о. Якщо це виконується в неробочий період часу, то плата зростає до 25 у.о.

Чи можна повернути автомобіль у філії іншого міста?

Так, така можливість існує. Послуга є платною, вона залежить від відстані між філією отримання і місцем повернення засобу пересування.

Які є варіанти бронювання авто?

Забронювати автомобіль можна на веб-сайті компанії, в мобільному додатку або просто зв'язавшись із співробітниками прокату за контактним телефоном.

Чи можна орендувати автомобіль під таксі?

Компанія BLS строго забороняє використовувати прокатні машини для таксі.

Чи потрібно в обов'язковому порядку мити авто перед віддачею?

Ні, ви можете повернути автомобіль брудним і перекласти роботу по мийці на плечі наших співробітників. Як виняток, при сильному забрудненні автомобіля менеджер має право притримати суму застави до здійснення мийки для можливості візуально оглянути авто на предмет нових дефектів.

Що робити, якщо я потраплю в ДТП на орендованому авто?

У разі нанесення певного збитку авто, клієнт повинен буде заплатити за відновлювальний ремонт (сума стягнення не може бути більше величини страхового депозиту). У документі прийому / передачі транспорту вказуються ціни на різні пошкодження транспорту.

Що робити, якщо машина зламається в дорозі?

Наша компанія зобов'язується надати технічну допомогу клієнту або швидкий ремонт (якщо він можливий). У разі неможливості проведення оперативного ремонту, клієнту буде надано підмінний автомобіль того ж класу (або вище).

Чи надає компанія техпідтримку в режимі 24/7?

Так, ми завжди зможемо допомогти своїм клієнтам і відповісти на всі їхні запитання.

Можна при передавати авто третім особам?

Передача автомобіля третім особам без відома компанії заборонена. Ми зможемо абсолютно безкоштовно вписати в договір оренди відразу декількох додаткових водіїв. Для цього під час підписання договору нам потрібно надати їх водійські посвідчення.

Які існують обмеження при використанні прокатної машини?

У салоні автомобіля заборонено курити і використовувати його не за призначенням (для таксі, на спортивних змаганнях). Також заборонено порушувати ПДР, самостійно виконувати ремонт і передавати транспорт третім особам без відома компанії.