BLS Assistance

Якщо внаслідок поломки, ДТП або іншої події, передбаченої Правилами, автомобіль не здатний пересуватися, клієнти автопроката BLS отримують наступні послуги
Детальніше

Заміна пошкодженого колеса

У випадку непередбаченої ситуації, коли колесо Транспортного засобу пошкоджене необхідна його заміна:

  • Компанією буде організований виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Вам замінити колесо на Ваше запасне колесо;
  • у випадку пошкодження одночасно двох або більше коліс, Клієнту буде запропонована евакуація Транспортного засобу.

Технічна допомога

Послуга надається за рахунок Компанії

До послуг технічної допомоги відносяться:

  • Доставка палива. Компанія платить тільки за доставку, вартість і кількість палива - Ви замовляєте і сплачуєте самостійно;
  • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення (підзарядка АКБ);
  • Заміна пошкодженого колеса на Ваше запасне колесо;
  • Аварійне відкриття дверей, відігрів замків

Евакуація транспортного засобу

Послуга надається за рахунок Компанії

Евакуація відбувається з місця настання події до найближчої авторизованої профільної СТО згідно Вашої марки ТЗ

Доставка палива

У випадку непередбаченої ситуації, коли паливо закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, і в результаті чого відбулася зупинка двигуна Вам буде організована доставка палива на місце зупинки транспортного засобу.

Запуск двигуна від стороннього джерела живлення

У випадку непередбаченої ситуації, коли АКБ Транспортного засобу втратила свій заряд і спроби самостійно запустити двигун Транспортного засобу не дали результату:

  • Компанією буде організований виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Вам запустити двигун від стороннього джерела живлення;
  • після вдалого запуску двигуна службою техніної підтримки, Ви повинні негайно звернутися до рекомендованої Компанією авторизованої профільної СТО для вирішення проблеми
  • у випадку невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Вам буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу

Після отримання послуги з евакуації Ви можете скористатися додатковими послугами по програмі:

Надання прокатного автомобіля.

Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ с місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, що:

  • ТЗ неможливо відремонтувати на протязі одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
  • У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно оплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт

Надання залізничних, автобусних і авіа квитків.

Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ с місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, що:

  • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
  • ТЗ неможливо відремонтувати на протязі одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
  • Компанія надає білети (авіа-, автобусні, або залізничні) для продовження подорожі Клієнту і пасажирам, що знаходилися в ТЗ на момент настання події і один білет Клієнту в зворотньому напрямку для отримання відремонтованого ТЗ.
  • У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно проплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт

Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється

Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, якщо Подія виникла в нічний час обо в час, коли СТО не працює.

У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно виплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт

Поселення у готелі

Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ с місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, що:

  • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
  • ТЗ неможливо відремонтувати на протязі одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
  • У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт
Задавайте питання в InstagramЗадавайте питання в TelegramЗадавайте питання в Viber