Всі автомібілі компанії BLS підключені до служби підтримки і допомоги в дорозі.
Служба підтримки BLS Assistance працює щоденно та цілодобово. Незалежно від місця вашого пребування - до Ваших послуг досвідчений персонал, що володіє Вашою мовою і який може організувати своєчасні міри та забеспечити відповідні ресурси.

BLS Assistance

Якщо внаслідок поломки, ДТП або іншої події, передбаченої Правилами, автомобіль не здатний пересуватися, клієнти автопроката BLS отримують наступні послуги
Заміна пошкодженого колеса
У випадку непередбаченої ситуації, коли колесо Транспортного засобу пошкоджене необхідна його заміна:
  • Компанією буде організований виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Вам замінити колесо на Ваше запасне колесо;
  • у випадку пошкодження одночасно двох або більше коліс, Клієнту буде запропонована евакуація Транспортного засобу.
Технічна допомога
Послуга надається за рахунок Компанії
До послуг технічної допомоги відносяться:
  • Доставка палива. Компанія платить тільки за доставку, вартість і кількість палива - Ви замовляєте і сплачуєте самостійно;
  • Запуск двигуна від стороннього джерела живлення (підзарядка АКБ);
  • Заміна пошкодженого колеса на Ваше запасне колесо;
  • Аварійне відкриття дверей, відігрів замків
Евакуація Транспортного засобу
Послуга надається за рахунок Компанії
Евакуація відбувається з місця настання події до найближчої авторизованої профільної СТО згідно Вашої марки ТЗ
Доставка палива
У випадку непередбаченої ситуації, коли паливо закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, і в результаті чого відбулася зупинка двигуна Вам буде організована доставка палива на місце зупинки транспортного засобу.
Запуск двигуна від стороннього джерела живлення
У випадку непередбаченої ситуації, коли АКБ Транспортного засобу втратила свій заряд і спроби самостійно запустити двигун Транспортного засобу не дали результату:
  • Компанією буде організований виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Вам запустити двигун від стороннього джерела живлення;
  • після вдалого запуску двигуна службою техніної підтримки, Ви повинні негайно звернутися до рекомендованої Компанією авторизованої профільної СТО для вирішення проблеми
  • у випадку невдалих спроб службою технічної допомоги запустити двигун, Вам буде запропонована послуга евакуації Транспортного засобу

Після отримання послуги з евакуації Ви можете скористатися додатковими послугами по програмі:

Розміщення несправного ТЗ на стоянці, що охороняється
Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ з місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, якщо Подія виникла в нічний час обо в час, коли СТО не працює.
У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно виплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт
Поселення у готелі
Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ с місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, що:
  • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
  • ТЗ неможливо відремонтувати на протязі одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
  • У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно сплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт
Надання прокатного автомобіля.
Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ с місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, що:
  • ТЗ неможливо відремонтувати на протязі одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
  • У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно оплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт
Надання залізничних, автобусних і авіа квитків.
Послуга надається за рахунок Компанії при настанні Події і подальшій евакуації ТЗ с місця поломки до найближчої авторизованої профільної СТО і за умови, що:
  • СТО, на яку доставлено ТЗ для ремонту, знаходиться на відстані більше 50 км від місця проживання клієнта;
  • ТЗ неможливо відремонтувати на протязі одного дня і Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.
  • Компанія надає білети (авіа-, автобусні, або залізничні) для продовження подорожі Клієнту і пасажирам, що знаходилися в ТЗ на момент настання події і один білет Клієнту в зворотньому напрямку для отримання відремонтованого ТЗ.
  • У випадку перевищення фінансових лімітів, Клієнт самостійно проплачує суму, на яку вартість послуги перевищує ліміт