+38 067 329 26 26
Зв'язатися з нами
Напишіть нам
USD
  • UAH
  • EUR
RU/UA/EN

Каршерінг або прокат авто

У розвинених країнах чітко помітна тенденція поступової відмови від особистого автотранспорту. Чи не для кожного водія це рішення виявляється комфортним, більшість автолюбителів досі залишається прихильниками власних машин. Порівняно недавно з'явився каршерінг в Україні викликав жвавий інтерес серед жителів великих міст. Користувачам пропонується щохвилинний тариф, щоб орендувати автомобіль. Для того, що почати користуватися послугою досить завантажити спеціалізоване мобільний додаток. У певних місцях стоять авто, пропоновані потенційним клієнтам. Взаємодія з представниками компанії зазвичай здійснюється в онлайн режимі.

Класичний прокат авто

Тут ситуація кардинально інша. Автопрокат працює в безпосередній співпраці з замовниками, надаючи йому на вибір велику кількість різної техніки, незважаючи на пору року. Ув'язнений в паперовому форматі договір має юридичну силу. Різниця полягає в безпосередньому, «живому» взаємодії з автомобілістами. Бізнес працює в постійному контакті з клієнтом, надаючи йому підтримку в усіх аспектах 24 години на добу. Зовсім недаремно саме оренда авто в Києві популярнішим аналогічних пропозицій. Практично в усіх напрямках діяльності відсутні серйозні обмеження.

Основні відмінності каршерінга і оренди машини

Постараємося неупереджено виявити відмінності в роботі настільки схожих і водночас таких різних моделей бізнесу! Зупинимося на основних факторах, які заслуговують на увагу з точки зору споживача:

  • Якщо говорити про каршерінге, то тут немає такого рівня сервісу, як в прокаті. Дуже рідко вдається підшукати підходящу модель, відзначені випадки надання брудної техніки в жалюгідному технічному стані. Давно представлена на ринку солідна компанія з прокату машин в будь-який час доби дозволить взяти відповідне обставинам авто за вигідним тарифом.
  • Досить часто трапляються збої, адже каршерінг повністю прив'язаний до спеціалізованій програмі. У такому випадку користувач просто втрачає можливість користуватися орендованим транспортом. При сіла батареї смартфона або збої в ПО автолюбитель навіть не зможе відкрити машину для того, щоб забрати власні речі. Прокатна техніка надається зі стандартним варіантом доступу, без будь-яких неприємних сюрпризів.
  • Тепер торкнемося безпосередньо зони дії, термінів. Каршерінговие фірми виставляють досить жорсткі ліміти на пересування, обмежують зону дії. Вигідним відмінністю прокату в цьому плані вважається можливість взяти авто для тривалого по днях і відстані подорожі. Навіть незначні обмеження, якщо вони були в стартовому угоді можна обійти за угодою сторін.
  • Незручність полягає у всіляких дрібницях при поїздках за програмами каршерінга. Компанія бере на себе повністю турботи, пов'язані із заправкою паливом. Водієві доводиться запитувати особливий дозвіл для поїздки на АЗС, витрачати час і нерви на узгодження з диспетчером деталей.
  • Максимально автоматизоване обслуговування в каршерінге непогано позначається на скороченні витрат фірми, але негативно відбивається на замовників. Автомобілісти виявляються позбавлені права вибору додаткових опцій, в системі немає ніякої гнучкості. Представник прокату здатний оперативно замінити автомобіль вже в офісі в разі бажання клієнта, він готовий надати дитяче крісло або навіть багажник на дах для поїздки сім'ї, групи друзів до моря, в гори або в інше далеку подорож.
  • Тепер перейдемо до досить серйозних актуальних проблем. Багаторазова передача каршерінгового транспорту з рук в руки протягом тижня негативно позначається на дотриманні санітарно-епідеміологічних вимог. Прокатна машина ретельно готується при передачі в руки кожного нового водія, це правило діє постійно, що дуже важливо при оренді авто в період карантину. Постійні клієнти відзначають, що результати збирання салону добре помітні навіть при побіжному погляді на автомобіль.

Підбиваючи підсумки

Отже, що ж варто віддати перевагу автомобілісту, який бажає подорожувати без клопоту і значних фінансових витрат? Відразу скажемо, що щохвилинна оренда авто далеко не кращий варіант. Деякі водії можуть заперечити, що з така тарифікація дозволяє вирішувати поточні проблеми в межах міста і будуть праві, але лише частково. Ви дійсно виграєте в тому, що отримуєте можливість поїздок для вирішення разових завдань. Нерозумна тарифна політика призводить до того, що за час, проведений за кермом машини, автолюбителю доведеться заплатити стільки ж, як за таксі. Тоді який сенс в подібному обслуговуванні?

Що ж стосується прокатної техніки, то вона вигідніше в усіх напрямках. Навіть в паперовому договорі кожне слово призначене не тільки для опису зобов'язань споживача, але і для захисту його прав. Людина за кермом отримує реальну інформаційну підтримку для вирішення проблем. Зручніше така співпраця у фінансовому аспекті і в плані часу. Одним словом, недарма замовники сьогодні голосують гривнею саме за прокат. Хтозна, цілком можливо, що конкуренція в каршерінге змусить фірми внести зміни в тарифну політику з огляду на невелику щоденного обсягу вступників клієнтських заявок.