У розвинених країнах чітко помітна тенденція поступової відмови від особистого автотранспорту. Чи не для кожного водія це рішення виявляється комфортним, більшість автолюбителів досі залишається прихильниками власних машин. Порівняно недавно з'явився каршерінг в Україні викликав жвавий інтерес серед жителів великих міст. Користувачам пропонується щохвилинний тариф, щоб орендувати автомобіль. Для того, що почати користуватися послугою досить завантажити спеціалізоване мобільний додаток. У певних місцях стоять авто, пропоновані потенційним клієнтам. Взаємодія з представниками компанії зазвичай здійснюється в онлайн режимі.
Тут ситуація кардинально інша. Автопрокат працює в безпосередній співпраці з замовниками, надаючи йому на вибір велику кількість різної техніки, незважаючи на пору року. Ув'язнений в паперовому форматі договір має юридичну силу. Різниця полягає в безпосередньому, «живому» взаємодії з автомобілістами. Бізнес працює в постійному контакті з клієнтом, надаючи йому підтримку в усіх аспектах 24 години на добу. Зовсім недаремно саме оренда авто в Києві популярнішим аналогічних пропозицій. Практично в усіх напрямках діяльності відсутні серйозні обмеження.
Постараємося неупереджено виявити відмінності в роботі настільки схожих і водночас таких різних моделей бізнесу! Зупинимося на основних факторах, які заслуговують на увагу з точки зору споживача:
Отже, що ж варто віддати перевагу автомобілісту, який бажає подорожувати без клопоту і значних фінансових витрат? Відразу скажемо, що щохвилинна оренда авто далеко не кращий варіант. Деякі водії можуть заперечити, що з така тарифікація дозволяє вирішувати поточні проблеми в межах міста і будуть праві, але лише частково. Ви дійсно виграєте в тому, що отримуєте можливість поїздок для вирішення разових завдань. Нерозумна тарифна політика призводить до того, що за час, проведений за кермом машини, автолюбителю доведеться заплатити стільки ж, як за таксі. Тоді який сенс в подібному обслуговуванні?
Що ж стосується прокатної техніки, то вона вигідніше в усіх напрямках. Навіть в паперовому договорі кожне слово призначене не тільки для опису зобов'язань споживача, але і для захисту його прав. Людина за кермом отримує реальну інформаційну підтримку для вирішення проблем. Зручніше така співпраця у фінансовому аспекті і в плані часу. Одним словом, недарма замовники сьогодні голосують гривнею саме за прокат. Хтозна, цілком можливо, що конкуренція в каршерінге змусить фірми внести зміни в тарифну політику з огляду на невелику щоденного обсягу вступників клієнтських заявок.