+38 067 329 26 26
Зв'язатися з нами
Напишіть нам
USD
  • UAH
  • EUR
RU/UA/EN

5 ознак небезпечного зносу шин на автомобілі

На шинах економити дуже ризиковано не тільки при їх підборі, а й під час використання. Деякі вади свіжих покришок або рівень зношування старих можна зіставити з бомбою уповільненої дії. Примітно, що окремі критичні вади ніяк не виявляються в процесі їзди, проте в певний момент вони здатні виявитися приводом для виникнення великої аварії.

Завжди потрібно пам'ятати про те, що гума є звичайним элементом, які мають власний обмежений ресурс. Найчастіше внаслідок надмірних навантажень і великого зносу вона «гине» раніше, ніж передбачалося, і чим оперативніше ви помітите ознаки смертельного «захворювання», тим краще.

Вироблення шини

Найбільш часта подія, якому піддається активно експлуатована гума - це зношування протектора. Відповідно до правил дорожнього руху його мінімальна висота на літніх шинах легкових автомобілів зобов'язана бути не менше 1,6 мм. Варто відзначити, що спочатку даний параметр дорівнює 7,5 - 8,5 мм. У свіжої зимової гуми глибина протектора коливається від 9 до 15 мм, а мінімально прийнятним значенням є 4 мм.

Також варто брати до уваги, що покришки часто піддаються нерівномірного зносу, тому заміряти протекторну висоту потрібно по всій протяжності малюнка, і це зобов'язані виконувати фахівці за допомогою спеціальних пристосувань. Коли у вашої гуми вищевказані показники менше стандарту, тоді рекомендуємо від неї скоріше позбуватися.

Голий корд

Слід зазначити, що поміж протектором шини і її основою розміщений брекер, який складається з багатошарового корду. Коли він стає помітним крізь потертість на старій шині, тоді це свідчить про максимальний рівень вироблення гуми, а значить прийшов час її міняти. На свіжому варіанті теж здатний здатися корд від якогось сильного пошкодження. В обох ситуаціях подальше використання шини дуже ризиковано, тому що дефектний брекер спровокує деформування і повільне розшарування всього протектора.

Грижа

Будь-які пошкодження основи шини з внутрішньої сторони здатні викликати грижу. Як правило, вона починає утворюватися від потужних ударів колесами по вибоїнам та бордюрам. Однак іноді це трапляється через промисловий брак, під дією якого почалося руйнування каркаса. Разом з тим, присутність грижі свідчить про поступовий перехід повітря з внутрішньої частини в каркас шини, що завжди може закінчитися миттєвим розриванням.

Тріщини

Як правило, подібні дефекти з'являються на вироблених покришках при проїзді по вибоїнм. Навіть коли вони невеликі і не дуже глибокі - це перший дзвіночок для того, щоб замінити гуму. Під впливом різних обставин вони потроху збільшуються і добираються до корду. У підсумку на брекерний прошарок впливає іржа і відбувається подальше розшарування. Тому кожна тріщина говорить про потребу негайної заміни шини.

Показник вироблення

Все частіше виробники покришок обладнають власні вироби спеціальним індикатором зношування. Він існує різних видів. Найбільш часто розмова ведеться про маленьку поперечної планочку з гуми, що має висоту 1,5 мм і розміщеної в поглибленні самого протектора. Після того, як глибина протектора вийде з неї на один рівень, відразу ж слід міняти шину. У більшості випадків наявність індикатора позначають збоку покришки за допомогою буквених символів TWI, знака у вигляді трикутника або за допомогою окремого логотипу.