+38 067 329 26 26
Зв'язатися з нами
Напишіть нам
USD
  • UAH
  • EUR
RU/UA/EN

Як взяти в оренду авто та що для цього потрібно

Вирушаючи на сімейний відпочинок, в подорож, або поодинці - по роботі, нерідко потрібен надійний автомобіль на прокат. У будь-якому випадку - на допомогу прийде компанія з великим автопарком, де не складе труднощів вибрати транспорт по душі. Постає питання, як скористатися послугою і отримати авто без зайвого клопоту за оптимальною ціною.

Для цього достатньо мати мінімальний пакет документів, щоб укласти договір з фірмою, що дає в оренду авто. Але на цьому нюанси по прокату автомобіля не закінчуються. Є деякі моменти, які необхідно врахувати і до походу в автопрокат, і після отримання авто в своє розпорядження. Розглянемо правила швидкого, комфортного та надійного прокату.

Умови та вимоги для безпечної оренди авто

Перелік документів при автопрокаті невеликий. Фізособам досить мати на руках посвідчення водія, паспорт. Юрособам знадобляться копії статутних та установчих документів, завірені нотаріусом, паспорт водія і представника, водійські права.

У компанії BLS на першому етапі заповнюється анкета орендаря, куди вносяться відомості про водійський стаж, участі в ДТП, вказується мета прокату. У разі невідповідності отриманих від клієнта даних контракт Автоаренда неможливий.

Весь список умов і вимог щодо взяття в оренду авто:

  1. Країна використання орендованого кошти - Україна (в іншому випадку необхідно дозвільне лист прокатної компанії BLS).
  2. Вік орендаря - 21 рік і більше (оренда кабріолета і VIP-авто вимагає, щоб особа була не молодше 23 років).
  3. Що засвідчує особу документ незалежно від громадянства і країни проживання.
  4. Наявність актуального водійського посвідчення (ініціали в документі повинні бути прописані латиницею).
  5. Мінімальний автостаж 2 роки.
  6. Внесення застави в грошовому еквіваленті, який клієнт отримує назад при поверненні авто і відсутності порушень експлуатації (сума застави залежить від орендованого кошти).
  7. Дотримання вимог по пробігу (прокат на 1-3 дні передбачає обмеження в 350 км / добу, вони відсутні при оренді на 4 дня і більше). Перевищення оплачується окремо згідно з тарифом, встановленим для конкретного класу авто від 12 до 75 центів за один кілометр.

Важлива інформація! Кожний транспортний засіб компанії має страховку, що включає витрати при ДТП і викраденні.

укладання договору

Чи потрібна страховка?

Обов'язковою умовою прокату авто є наявність страхового поліса, без якого водій не має можливості залишати місто. Документ містить ім'я орендаря, якому не потрібно додатково оплачувати страховку, оскільки її вартість вже відображена в орендній платі. Умова використання поліса не має будь-яких обмежень. Він передбачає страхування відповідальності клієнта, що отримав доручення на керування транспортним засобом.

Існує два типи страховки:

  • ОСАГО (при доведеній вини орендаря в ДТП фінансових втрат не уникнути).
  • КАСКО (передбачає компенсацію збитку контрагентам).

Згідно з угодою на авто може поширюватися КАСКО обмеженого типу. При такому варіанті виплата шкоди провадиться частково, якщо вина орендаря встановлена. Решта суми повинна бути сплачена орендарем або обома сторонами, які уклали контракт Автоаренда. Тому страхування взятого в прокат транспорту - правильний вибір, адже тільки так можна отримати компенсацію.

Страховка дозволить захиститися від:

  • пошкодження авто;
  • крадіжки, викрадення і підпалу;
  • нанесення фізичної шкоди іншим особам і їх майну.

автопрокат BLS

Що робити в разі поломки орендованого авто?

Вирішивши відправитися в орендованому авто в подорож, водій може зіткнутися з поломкою. Головне правило - звернутися в прокатну компанію з поясненням того, що сталося. Саме орендодавець займеться вирішенням проблеми, тому брати на себе відповідальність за особисто її усунення немає необхідності. Послуга надання підтримки клієнту у вирішенні питання щодо непередбаченої несправності авто абсолютно безкоштовна і виявляється негайно після отримання заявки.

Фахівці компанії BLS діють згідно з інструкціями і роблять все можливе, щоб вирішити проблему. Найчастіше проводиться евакуація транспорту і клієнта. У разі неможливості усунути поломку, орендар отримує в розпорядження інший автомобіль. Тривалість обробки подібного запиту становить менше доби.

Важливий момент! Шукати поломку і намагатися відремонтувати орендоване авто не потрібно, оскільки ініціативність водія може обернутися фінансовим покаранням.

ремонт авто

Як бути при аварії?

Фізичний контакт з іншим засобом пересування передбачає наступний ряд дій з боку орендаря:

  • ДТП сталося з вини клієнта. Він буде змушений оплатити ремонт, якщо немає КАСКО чи інших умов договору, що виключають відшкодування.
  • Аварія влаштована третьою особою. Орендарю переживати не потрібно, оскільки всі клопоти ляжуть на прокатну фірму.

У разі ДТП необхідно робити наступне:

  • надати медичну допомогу постраждалим в разі потреби;
  • написати або зателефонувати орендодавцю, роз'яснивши подробиці;
  • оповістити страхову контору (якщо така фігурує в договорі);
  • викликати ДПС, зафіксувати подію;
  • підготувати документи до передачі для відшкодування збитку.

щасливої дороги

Актуальні пропозиції і цінова політика

Для забезпечення орендарю максимального комфорту прокатної компанією передбачені спеціальні пропозиції, оплата яких здійснюється окремо.

До переліку додаткових послуг відносяться:

  • GPS;
  • необмежений Wi-Fi;
  • додатковий водій;
  • дитячий бустер або крісло.

Кожна послуга коштує 4 долари / добу при її активації терміном до 2-х тижнів і вдвічі дешевше при більшому терміні.

Цікавий факт! Повернення авто в іншому місті, наприклад в Києві при оренді авто в Харкові, обійдеться в 200-300 доларів.

Компанія BLS орієнтована на те, щоб здавати в прокат потенційним клієнтам автомобілі за оптимальною ціною з максимальним комфортом. Кожен орендар може розраховувати на повну підтримку і мінімум проблем.

Задавайте питання в InstagramЗадавайте питання в TelegramЗадавайте питання в Viber